W ostatnich latach coraz bardziej modne staje się przerabianie seryjnych motocykli. Ze względu na to, że rodzimej produkcji motocykli po prostu nie ma, przebudowa motocykla ma sens. Powstają coraz to nowe projekty cafe racerów, scramblerów, czy bobberór. Bazujące na seryjnych motocyklach projekty czasami stają się zupełnie innymi motocyklami, a czasem tylko nieznacznie odbiegają od seryjnych konstrukcji. Rynek ten również w Polsce rozwija się w szybkim tempie.
Dzisiaj prezentujemy Wam kolejny udany projekt przebudowy motocykla wchodzi na konto “stajni”unikat oraz krótką historię jego powstania. Zobaczcie jak wyszła przebudowa.
Jak twierdzą twórcy przebudowy motocykla, wyzwaniem w przypadku tego projektu była jego realizacja w czasie 3 tygodni.
“W związku z tym projekt ukończyliśmy w dniu oddania motocykla, a zakres prac prac był całkiem spory. Po pierwsze przebudowaliśmy subramę, redukując podnóżki pasażera i inne zbędne elementy. Dodaliśmy też Subtelny uchwyt tablicy rejestracyjnej z lewej strony oraz stelażyk trzymający pasek LED (stop, pozycja i kierunki). Dołożyliśmy też tzw. połóg który znacząco Wypływa na sylwetkę motocykla. Rozebraliśmy też sporo elementów takich jak podnóżki kierowcy, dźwignię hamulca i sprzęgła, uchwyty błotnika, wlot powietrza, uchwyt Kierownice, i wiele innych które po malowaliśmy na czarno ale motocykl był bardziej spójny i czysty. Dużym wyzwaniem było w tak krótkim czasie Rozplecenie tylnego koła, aby lakiernik mógł domalować złote pasy. Efekt jest fantastyczny bo motocykl wydaje się pędzić nawet jak stoi.
Wisienką na torcie są kierunkowskazy w kierownicy oraz piękne lusterka. Do tego Skórzana tapicerka i manetki w tym samym kolorze, ze złotą nicią. Pokryliśmy też tłumik farbą wysoką temperaturową oraz okleiliśmy akumulator bo bił białą plastykową bielą bo oczach. Na koniec warto wspomnieć, że zastosowano również klamki rodzimego producenta Womet-Tech.
Grzegorz – UNIKAT Motorworks sp. z o.o.