Wśród premier, które Yamaha przygotowała na rok 2014 znalazły się radykalnie odnowione modele X-MAX 250 oraz X-MAX 125, które posiadają nie tylko nowe, dynamiczne nadwozie, ale także zmodernizowane podwozie i nową stylistykę.
Design 2014 inspirowany nowym X-MAX 400
Modele z rodziny X-MAX powszechnie uznawane są za jedne z najbardziej uniwersalnych, sportowych skuterów w swoich kategoriach. Wyposażone w wysokiej klasy konstrukcję podwozia oraz zasilane chłodzonym cieczą silnikiem X-MAX 250 i X-MAX 125 tworzą idealną harmonię sportowych osiągów i codziennej praktyczności.
Motocykle X-MAX 250 i X-MAX 125 na rok 2014 zostały poddane obszernej przebudowie. Jako źródło inspiracji do przeprowadzenia zmian w tych najwyższej klasy skuterach posłużył słynny już model X-MAX 400. Skutery otrzymały nowe, dynamiczne nadwozie, wprowadzono również wiele znaczących zmian w podwoziu i ogólnej stylistyce tych modeli.
X-MAX 250 i X-MAX 125: sportowe skutery klasy premium z największą przestrzenią bagażową
Każdemu skuterowi Yamaha, w którego nazwie znalazło się słowo „MAX”, stawiane są wysokie wymagania. Dlatego modele X-MAX stały się ulubieńcami młodych profesjonalistów, którzy chcą poczuć się dumnymi właścicielami sportowych i zarazem stylowych skuterów.
Typowego właściciela Yamahy X-MAX charakteryzuje skłonność do wykorzystania swojego pojazdu głównie do codziennej jazdy po mieście, podczas dojazdu do pracy, małych przejażdżek w wolnym czasie i weekendowych wyjazdów. Oprócz oczywistych walorów, jakimi są sportowe osiągi i jakości wykonania, inną istotną cechą, która sprawia, że X-MAX 250 i X-MAX 125 są tak atrakcyjne, jest ich idealna równowaga między stylem, komfortem, praktycznością oraz dynamiką sportowych maszyn.
X-MAX-y charakteryzuje nowa, dynamiczna i kompaktowa linia nadwozia, a zarazem wykwintny charakter. Jednocześnie zachowują wiele praktycznych funkcji, jak na przykład schowek, mogący pomieścić dwa pełnowymiarowe kaski.
Wyższy komfort jazdy
Inżynierowie Yamaha odpowiedzialni za rozwój produktu poświecili dużo czasu na poprawę komfortu jazdy. W tym celu zmienili nastawy zawieszenia, co dało płynniejszą jazdę i lepsze wyczucie pojazdu. Nowy, smukły kształt nadwozia zapewnia lepszą ochronę przed wiatrem, a dla jeszcze większego komfortu zaprojektowano nową, podwójną kanapę z oparciem, pozwalając na bardziej wyprostowaną i naturalną pozycję za kierownicą.
Nowo zaprojektowane funkcje, zwiększające wartość
Pojazdom nadano nowe, ekskluzywne koła o dużej średnicy, wykonane ze stopu metali lekkich. Mają cieńsze ramiona, które podkreślają sportowy charakter skuterów X-MAX i zarazem korzystnie wpływają na pracę zawieszenia. Modele 2014 zostały też wyposażone w nową, wysokiej klasy deskę rozdzielczą, która podkreśla przynależność X-MAX-ów do klasy premium. Oprócz cyfrowego prędkościomierza znajdziemy na niej liczne kontroki, wskaźnik zużycia paliwa oraz odległościomierz. Całość obsługujemy jedynie za pomocą dwóch przycisków. Sportowy charakter pojazdów z rodziny X-MAX na rok 2014 podkreśla nowa tylna lampa LED, która wspaniale komponuje się z linią nadwozia, nadając sylwetce jeszcze bardziej sportowy i wyrafinowany wygląd.
Inspiracja X-MAX 400
X-MAX 250 i X-MAX 125 na 2014 rok posiadają nowoczesną i ultra-stylową sylwetkę nadwozia, będącą niemal identyczną jak w X-MAX 400, który ukazał się w tym roku. Dzięki temu nastąpiła kontynuacja i umocnienie wizerunku nowej rodziny skuterów Yamaha X-MAX.
Źródło: Informacje prasowe