Dodatnie temperatury zwiastują początek sezonu dla miłośników motocykli, skuterów i pojazdów ATV. Panująca pandemia koronawirusa budzi jednak liczne obawy przed wizytą w salonie lub serwisie. Yamaha Motor – oddział w Polsce wraz z siecią dealerską wdraża procedury mające na celu podniesienie bezpieczeństwa Klientów i pracowników w tym trudnym okresie.
W trakcie kwarantanny zaleca się kontakt zdalny – obsługa salonów i serwisów pozostaje do dyspozycji pod telefonami i emailami podanymi na końcu komunikatu. Dealerzy są także przygotowani na wizyty osobiste – w każdym salonie znajdują się płyny do dezynfekcji, a sprzedawcy i kierownicy serwisów przyjmują zainteresowanych zgodnie z zasadami ograniczonego kontaktu i zachowania bezpiecznej odległości.
Pierwszy raz w historii został umożliwiony zakup pojazdów na odległość. Można składać zamówienia mailowo, telefonicznie, poprzez aplikację MyGarage lub konfigurator na stronie www.yamaha-motor.pl. Po finalizacji takiego zamówienia dealer je zrealizuje i dostarczy pojazd pod drzwi (do 30 km od salonu transport jest gratis).
Z myślą o Klientach, Yamaha Motor wprowadza również bezpłatny transport motocykla lub skutera marki Yamaha przy zamówieniu usługi serwisowej takiej, jak przegląd okresowy, naprawa czy przygotowanie do sezonu. Kierowca będzie obsługiwał pojazd w rękawiczkach i zdezynfekuje manetki płynem odkażającym.
Wychodząc naprzeciw nowym standardom bezpieczeństwa dealerzy Yamahy oferują też bezpłatną wysyłkę zamówień o wartości od 50 zł złożonych z oryginalnych części zamiennych i akcesoriów, odzieży i gadżetów.
Lista otwartych salonów i serwisów Yamaha znajduje się TUTAJ.
Źródło: Yamaha