W trosce o zdrowie ludzkie, do końca marca 2020 roku, wprowadzone zostały specjalne procedury mające na celu zmniejszenia ryzyka związanego z epidemią Koronawirusa.
Sprzedaż pojazdów – do końca marca 2020 sprzedawca chce ograniczyć ilość stacjonarnych wydań pojazdów w salonie. Płatność za pojazdy możliwa będzie wyłącznie przelewem, aby ograniczyć kontakt z pieniądzem w formie gotówki.
Z uwagi na tę niedogodność wprowadzono przesyłkę pojazdów w symbolicznej kwocie 145 zł na terenie całego kraju (standardowy koszt to 380 zł) oraz darmową dostawę na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
Sprzedaż części i akcesoriów – godziny pracy salonu stacjonarnego zostały ograniczone. Stacjonarnie można dokonać zakupów tylko od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 14.00.
Obsługa sklepu internetowego pracuje normalnie, czyli od 9.00 do 17.00.
W salonie stacjonarnym zostały ponadto wprowadzone dodatkowe ograniczenia w postaci:
– zakazu przymiarki odzieży, kasków i ochraniaczy;
– płatności tylko bezgotówkowych (kartą, przelewem lub BLIKiem).
Serwis – doradca serwisowy obsługuje Klientów w salonie stacjonarnym w godzinach od 10.00 do 14.00. Dotyczy to przyjęcia zleceń serwisowych, dokonania wycen i oględzin, wydania pojazdów itp. Mechanicy serwisu pracują bez zakłóceń tj. w godzinach od 9.00 do 17.00. W pilnych sprawach należy skontaktować się telefonicznie. Każda sprawa będzie rozpatrywana indywidualnie.
Źródło: KTMSKLEP.PL