BMW Motorrad z sukcesami przejechało przez 2021 r.: pozyskując 2 286 nowych właścicieli motocykli marka odnotowała wzrost o 30%, ponownie zapewniając sobie pozycję lidera w klasie powyżej 500 cm3. Największym zainteresowaniem motocykle BMW Motorrad cieszyły się także w segmentach Adventure i Tour. Tak duży wzrost nie wziął się znikąd. Za wszystko odpowiedzialne są następujące czynniki:
• atrakcyjna oferta modelowa (dopasowana do indywidualnych wymagań klientów),
• korzystne warunki finansowania.
W 2022 r. na fanów dwóch kół czeka wiele nowości: reprezentant miejskiej mobilności, elektryczny skuter CE 04 i nowa rodzina motocykli turystycznych K 1600. Olbrzymią ciekawostką dla osób zmotoryzowanych jest to, że BMW Group Polska dynamicznie się rozwija i udoskonala swoją dotychczasową ofertę oraz sieć dealerską. Obecnie klienci mogą skorzystać z 36 salonów BMW i 16 salonów MINI. Oczywiście w najbliższej przyszłości planowane jest otwarcie kolejnych punktów.